بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

باران و بهدین

دلنوشته های مامان برای باران

1392/1/31 17:25
نویسنده : روشنک
631 بازدید
اشتراک گذاری

باران جون من امروز میخواستم کلی خاطره برات بنویسم ولی سرم خیلی درد گرفت و چشمامم تار میبینن. چند روزه سرگیجه دارم. خداروشکر سرماخوردگی تو هم خوب شده. چند از اولین روز فروردین تا الان همش مریض بودی . خداروشکر که بهترشدی عزیزم

از امروز مطالبمو برای هر کدوم از جوجه ها جدا میکنم. راستش نوشتن دو تا وبلاگ برام سخته. همین یکی باشه برای هر دو تا جوجم. بوس برای جوجه هام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزانه
6 اردیبهشت 92 9:50
روشنک جون امیدوارم همیشه خودتو کوچولوهای دلبندت صحیح و سالم باشید و زندگی به کامتون شیرین تر از عسل باشه...
بوس برای همتون

وبلاگ باران و بهدین جون هم خیلی قشنگه .


سلام فرزانه جونم. خوبی عزیزم؟انشالله خد آریا جونو براتون نگه داره.

mahdi...ܓܨܓܓܨ
12 اردیبهشت 92 23:17
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد
درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون
درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم
منتظرتماااااااااا...ممنون

سلام ببخشید که دیر کامنت شما رو دیدم.