بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

باران و بهدین

پسرک من به دنیا اومد

1391/10/15 17:36
نویسنده : روشنک
414 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک کوچولوی من به دنیا اومده قراره وبلاگو به روز رسانی کنم. به کم حالم بهتر بشه و گیجی بعد از عمل بره حتما دست به کار میشم.

خدا رو شکر پسری سالمه. خیلی شکر خدایا. همیشه بی منت می بخشی. و همیشه شکرتو به جا نمیاریمو بازم به رومون نمیاری. خیلی خیلی ازت ممنونم.پسرم دیگه خیلی اقائه خنده منده تو کارش نیست. فقط تو خواب میخنده. دلم ضعف میره براش. خدای خوب من طعم شیرین نینی رو به همه اونایی که دلشون نینی میخواد بچشون. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

soraya
17 دی 91 21:55
salam azizam kheyly kheyly mobarake,,,omidvaram shadiye zendeghiton ba omadan behdin jan chandin barabar she jannnnnnnnnnnnnnn,,khale ghorbonesh bere...akseshe...vay,,kash onja bodam,,baghalam mikardam,,va mibosidamesh
راحله
21 دی 91 11:46
عزیزم الهییییییی قربون اقا بهدین گلم بشم منمامانی از طرف من ببوسش حسابی....هر موقع رو به راه شدی میام بهت سر میزم عزیزم